czwartek, 30 października 2014

zabawa

Kiedyś - wieki temu - myślałam, że wiem już wszystko na temat tworzenia stron www, pisania bloga i usuwania go z cyberprzestrzeni, jako, że może jednak nie dawać temu upust...
Wróciłam po latach... niczym bumerang;) Tyle, że miejsce jakby się zmieniło...i wszystko przerabiam od nowa. Kody, ułatwienia, pisanie... I gdzie tu szukać paneli bocznych?? ;)

 Łatwo nie jest, ale...nikt nie mówił, że będzie;)
Udało mi się już przedostać do "jądra" :D jakkolwiek to brzmi. Zmieniłam nieco układ strony, kolorystykę czcionki i w ogóle grafikę. Ta czcionka szyta jest na miarę moich myśli... choć wiem, że mniej czytelna od klasycznych krojów czcionek... Teraz jednak blog jest bardziej mój. :D

Dokształcania ciąg dalszy... wcześniej jednak może mała przerwa. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz