wtorek, 17 lutego 2015

dobra?nocka

Listę wyzwaniowo-czytelniczą zapisałam sobie drugi raz i postanowiłam przetrzymywać ją w pracy;)

 źródło zdjęcia

W czwartek zdecydowałam się na wypożyczenie książki Nawrócona wiedźma - rozmowy Patrycji Hurlak z ks. Mateuszem Czubakiem. O ile nie mogłam się zdecydować na poczytanie i obejrzenie świadectwa w sieci - to jednak sięgnęłam po publikację (Wydawnictwo UNITAS, 2013). 
Sam wywiad czyta się bardzo szybko - pochłania wzrokiem - i czasem niemal nie chce się wierzyć, bo wydarzenia brzmią jak scenariusz filmu o opętaniu (?). Jeśli popatrzeć, że działo się to naprawdę, w dodatku było udziałem konkretnej osoby - to można szeroko ze zdumienia otworzyć oczy. 

Niesamowitym jest dla mnie działanie Boga w tym wszystkim. Osoby, które pojawiają się z czasem na drodze młodej kobiety, moc modlitwy...wydarzenia. 
Od zniewolenia do uwolnienia - tak mogłabym podsumować książkę-świadectwo. 
Autorka swoim świadectwem chce nas ostrzec przed zagrożeniami inteligentnego, aczkolwiek złego ducha. 

...a w głowie tłuką się wciąż myśli jaka jest moja wiara? Czy ja naprawdę wierzę??
...nadto spojrzenie w jak innym duchu napisane są książki po które zwykle sięgam/sięgamy... choćby ten poradnik o powolności, gdzie autor zaleca jogę, nawet jeśli bez przyjęcia całej filozofii (czy na pewno tak się da??) albo medycynę niekonwencjonalną...


Polecam lekturę i refleksję!

Wykreślam z listy wyzwaniowej  pozycję Oparta na prawdziwej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz