czwartek, 5 lutego 2015

koronki i wstążeczki

Siostra zostawiła mi na przechowanie takie ładne dziurkacze, a ja postanowiłam je wykorzystać ;) w dobrym celu. O tym jak długo powstawała ta mała karteczka - Bóg jeden raczy wiedzieć. Zamysł pierwotny był zgoła inny, ale jak to u mnie bywa - za dużo myślę, więc kończy się inaczej niż zapowiadał początek przygody z kolorowymi papierami.

Miała być subtelna koronka na brzegu, a gdzieś pojawiła się wizja sznurowań w gorsecie sukienki... no i masz! Pod spód obowiązkowo "podbity" czerwoną organzą fioletowy karton ;)  Miało być delikatnie pociągnięte po "koronce" klejem brokatowym... ale w końcowym etapie "mocowania" scrapowego motylka - trza było co nieco skorygować.
...jeszcze trochę brokatu w środku...

Mierzyłam 3 kolory kryształków - a jednak padło na czerwone...

Ps. Taka mała, a tak zwymyślana...  ;)

Koronkową "kruszynkę" zgłaszam na wyzwania:
Word Art Wednesday * Challenge #169 - Anything Goes 
DL.ART THANKFUL THURSDAY *  #149 CHALLENGE "VALENTINE
scrap-craft-inspiration *  challenge-2-valentines-love-romance
blogprzyda-sie *  wyzwanie lutowe Blask i Błysk

digi-scrappl.blogspot * Walentynki

8 komentarzy:

  1. this is absolutely beautiful!! SO unique!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous card, I like your design, Thanks for playing along with us at Scrap & Craft best of Luck.
    Kevin DT xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja, bardzo fajnie wykorzystałaś podziurkowany papier do środka kartki. Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niespotykana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń