czwartek, 23 kwietnia 2015

próbka LO

Się naoglądałam różności w sieci, aż mi się zachciało samej pokombinować. Jako, że ostatnio usilnie zaopatruję się w papiery craftowe, jakieś wykrojniki czy stempelki - o pastach strukturalnych, maskach i mgiełkach tymczasem jeno czytam... 
Ostatnimi czasy kolega świętował swoje 30. urodziny. Na samą imprezę  nie dotarłam z kilku powodów, jednak swój udział w obdarowywaniu chciałam mieć...postanowiłam zrobić coś innego niż kartkę. Stworzyłam coś w stylu gazetki ściennej;) 

Decyzja, który papier wybrać. Format 30x30, jednostronny, grubszy...ozdobiłam tuszami, podkleiłam "upolowanym" w sklepie kartonem;)

Wybrałam zdjęcia, porobiłam print screeny- wydrukowałam; wybrałam trochę cytatów w temacie... 

...i naprawdę...


...świetnie się bawiłam!!!


Wytłaczanie, wycinanie, naklejanie, tuszowanie, pisanie, chlapanie farbkami, tuszem...serwetka, kartonik, perełki w płynie, embossing na gorąco (ten łuk;) 

Efekt:

Na koniec podkleiłam tekturkę od tyłu taśmą magnetyczną;) i powiesiłam na lodówce (zdjęcie powyżej) ;)

 Pozdrawiam serdecznie zabłąkane tu duszyczki;) - M-ka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz