sobota, 28 listopada 2015

imieninowy drobiazg


Prezent dla drugiej Kasi :) i kolejna inspiracja z "sieci" - tym razem hiszpańska grupa scrapowa :}

Owoce pracy:




Jak się okazało- bardzo szybkie nawet w moim wykonaniu.

Pasek papieru grubszy papier - 5 cm x 29,7 cm. Zaginamy pasek po 1 - 6 - 10 - 15 - 19 - 23 cm - dzieląc całość na mniejsze i większe prostokąty.



wzorcowy przykład jak zginać i skleić "stelaż"
 W środku pola nr 2 wycinamy koło (średnica ok. 4 cm), zaś w polach 6 i 7 (najlepiej złożonych razem) - centralnie koło średnicy ok. 2,5 cm. Z pierwszych czterech części tworzymy podstawę przyklejając część 1. już do fragmentu 5. prostokącika.



Części 6 i 7 (te z mniejszymi dziurami) - sklejamy razem.
Tak powstaje nam coś w rodzaju - pudełeczka na lakier do paznokci.

O ile kurs hiszpańskich koleżanek bazował na jednobarwnym papierze i ozdabianiu go papierem scrapowym (pomiędzy "półeczkami:), o tyle ja wzięłam 2 papiery scrapowe - jeden na stelaż, drugi na tylnią ściankę.
"Półeczkę" i górnie rogi zaokrągliłam, brzegi potuszowałam w odcinającym się kolorze.
Dziurka u góry niczym w typowym tagu. Jeszcze tylko wstążeczki i jakieś ozdoby. Wykorzystałam m.in. środki wycięte uprzednio z bazy. ;)

Ważne: Nauczona ostatnim doświadczeniem apeluję - lepiej jest mieć tworzeniu lakier, który będzie prezentem, czasem bowiem buteleczki bardzo różnią się podstawą, wysokością, zakończeniem... i podane średnice mają się nijak. :-x

Dobrej zabawy życzę! :)))









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz