niedziela, 10 stycznia 2016

uwijam się zwijając paski...

Blok kolorowy, nożyczki, igła do quillingu, grzebień :D, papier na bazę, stempel, tusze, folder do wytłaczania...

Naoglądałam się filmików jak ciekawie dysponować papierem, który tłoczę - np. jak go barwić. Z drugiej strony napatrzyłam się jak moja Sis Mad kręci kwiaty - troszkę jej pomagałam tak się ucząc. Dalszą inspiracją były filmiki na yt.

Tak powstała moja pierwsza w tym roku -  pierwsza sztalugowa, a zarazem pierwsza quillingowa karteczka, która usiłuje dotrzeć wraz ze mną w do mego miejsca pracy:)

Zgłaszam na wyzwania:
WAW - challenge 217
fairytale #challenge-134-everything-goes




5 komentarzy:

  1. Podziwiam, ja do tego kręcenia nie mam cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło przecudowne, super praca!

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) ps. Na pewno często i dużo kręcić nie będę ;)

      Usuń
  2. thanks for showing your beautiful Card for the fairytale-challenge.
    hugs
    mamapia

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice card. We are so blessed you joined our Challenge weeks ago and would love for you to join our new Challenge still ongoing at Word Art Wednesday. Want to leave you with the inspiration of the Scripture in 1 Corinthians 2:9-10 which says, "But, as it is written, “What no eye has seen, nor ear heard, nor the heart of man imagined, what God has prepared for those who love him”— these things God has revealed to us through the Spirit. For the Spirit searches everything, even the depths of God. " Have a lovely week.

    JO ANN
    http://jatterburycreations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń